افزایش ضربتی تولید گاز با هدف تقویت پایداری تأمین انرژی کشور

افزایش ضربتی تولید گاز با هدف تقویت پایداری تأمین انرژی کشور در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری پترو انرژی، وزارت نفت اجرای طرحی ضربتی برای افزایش تولید گاز در میدان‌های تحت پوشش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران را آغاز کرده است؛ طرحی که با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت میادین خشکی، جبران بخشی از ناترازی گاز و تقویت پایداری تأمین انرژی کشور دنبال می‌شود

اتکای اصلی تولید گاز ایران در سال‌های گذشته بر پارس جنوبی بوده، اما رشد مصرف و تشدید ناترازی، ضرورت توجه بیشتر به میادین خشکی و منابع مکمل را پررنگ کرده است. در همین چارچوب، وزارت نفت اجرای چنین طرحی را در دستور کار قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *