حسن عباس زاده مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس شد

گزارش های دریافتی حاکیست در جلسه فوق العاده ای که صبح امروز در محل صندوق بازنشستگی نفت برگزار شد،حسن عباس زاده مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس شد.

به گزارش خبرگزاری پترو انرژی، گزارش های دریافتی حاکیست در جلسه فوق العاده ای که صبح امروز در محل صندوق بازنشستگی نفت برگزار شد.

اعضا حاضر در جلسه به اتفاق انتصاب دکتر عباس زاده به عنوان مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس را تصویب کردند.

گزارش های دریافتی حاکی از این است که حکم انتصاب ایشان با امضا رئیس هیئت رئیسه صندوق بازنشستگی نفت به زودی ابلاغ و منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *